27 Mart 2008 Perşembe

iyiyim bennnn



valla iyiyim ya. niye inanmıyorsunuz. kendimle konuşuyorum çoğu zaman hiç konuşmadığım kadar çok. bu bir iyilik belirtisidir mesela. ama kendimi dinlemiyorum. neden mi kendim kendime çok iç açıcı şeyler söylemiyor çünkü. ama kendimle konuşmak iyi gelior bana. ikna kabiliyetim hakkında iddalı olamayacağım ama kendim kendimden usanmış durumda. ne dersem he diyor bu aralar. :)
her ne kadar sıkı acılar içerisinde olsamda hayat devam ediyor, edecek. ama acılarımdan vazgeçeçek miyim. hayırr... offfff sevi demeyin. onlar bana ait.beni var eden şeyler. 1 ay yada 1 yıl sonra ne olur bilmiyorum. ama şimdilik onları seviyorum. sevicem.
geçenlerde kemeraltında türk kahvesi içtik yanında kahve falı ve tarot bedava. kahve fincanda pişiyor, bu aralar çok meşhur olan dibek kahvesi. çukulatalısından. çok lezzetli. tavsiye olunur. neyse fal bakan abi çok önemli şeyler söyledi. "acılarndan kurtul dedi" :) ha bunun için fal baktırmana gerek yok bizde söylüyoruz diyorsanız haklısınız. diyecek lafım yok. ama falcının yakınımdaki herkesin söylediğini söylemesi şaşırtıcı. :)

1 yorum:

Mathy dedi ki...

fala inanma falsızda kalma...
benimde fal baktırasım geldi vallahi...
"herşey güzel olacak" diye athena şarkısı vardı...
hala da var...he he...