11 Ağustos 2008 Pazartesi

bende gittim..:)))

çok keyifli bir hafta sonu gecirdim. katkıda bulunan tüm eşe-dosta teşekkürü bir borç bilirim. efenim, cuma günü erkencikten kalkıp izmire gidecektim. erkencikten olmadı ama kalkıp izmire gittim. uzun zamandır görmediğim ve hasretle görüp kucaklamak istediğim bir dostumu ve güzel eşini görmeye gittim. aslında sevgili özz' lerin yazlığına mordağana gidecektim. ama son anda bir karar değişikliği oldu ve izmir narlıdere ye gittim. ama ben çantamı bi önceki akşamdan hazırlamıştım-son zamanlarda yaşadığım valiz hazırlama ve unutma deneyimlerinden sonra 2 gün önceden seyahat cantalarını hazır ediyorum artık :)- ve cuma günü ögle saatlerinde izmirde arkadaşlarımın yanındaydım. sevgili doktorumu ne kadar özlemişim meğer, bir kucakladım bi daha kucakladım- o da çok sever ya kucaklaşmayı :P- akşama kadar sohbet muhabbet sonra akşam alaçatıya gidicez dediler, duman, alaçatı babylon da oooo süper haber valla. sevgili özzz le hemen üstümüzü başımızı değiştirdik. biraz süslendik falan ve sevgili doktorumun kuzenlerinide alarak yola çıktık. evet anladığınız gibi arabayla gidiyorduk. giderken doktor kullandı arabayı, dönüşte de ben kullanacaktım tabi. herkeşler sarhoş olacağından ben kendimi feda ettim ve içmem ben siz bakın keyfinize dedim. ne güzel de ettim. içmeden o kadar eğlendim ki içsem ne olacaktı kim bilebilir. dumanda bir coştuk pir coştuk. ama gecenin süprizi "ilhan erşahin" di. dumanla birlikte acayip çaldı. coşkumuza coşku kattı. konser 3 saati aşkın bir süre devam etti. sonra biz biraz kumsalda muhabbetlendik. sonra arkadaşların karnı açıktı ve kumru yemeğe gittik. afiyetlende kumrular mideye indirildikten sonra herkez sarhoş tabi. arabaya atladığımız gibi yola çıktık. ben arabayı kullandım. cem yanımda bana eşlik etti. ekibin geri kalanı ise arka koltukta sızdıııı. cemle sohbetlenerek evimize sabah 7.00 de geldik. herkez yattı uyudu. saat 12 de kalktık. önemli bir gündü o gün. herkezde telaş. ben o telaşa pek eşlik etmedim. sevgili özz'e bir kaç konuda yardım ettikten sonra saat 3 sularında arkadaşlarımdan ayrılıp benim aydın ekibiyle buluştum. keşke buluşmaz olaydım. yine bir kavga yine bir gürültü. aaaaaaaa çekemem sizi dedim. ben gidiyorum. böyle güzel geçmiş 2 günün ardından sizlerle uğraşamam ben keyfime bakacam dedim ve onları orada terkettim.
biraz alsancakta gezindikten sonra kendime bir adet araba kiraladım. üstün zekamı kullanarak firma adına kiralıyormuşum gibi yaparak, bayyaa ucuza getirdim arabayı.

ve arabaya atladığım gibi mordoğanın yolunu tuttum. doktorcuğum haklıymışsın yol berbattı. bide ben ileri zekalılık yaparak uzaktan gördügüm bir koya inmeye çalıştım. evet başarıyla indim ama pek çıkamadım. yani ben çıkamadım. orda kamp yapan wosvoscu abiler yardım ettiler ve beni yola kadar çıkardılar. kendilerine de burdan teşekkür ederim. neyseki mordoğana sağsalim vardım. bir pansiyonda oda ayarladım. ve hemen kendimi denize attım. bu arada saat 8 oldu tabi. denizden çıktım. gittim güzel duşumu aldım. ve oranın en iyi balık yapan "yalı" lokantasında levreğimi yedim ve yanında 1 duble rakımı içtim. biraz çatlak bir kadınla tanıştım. kadım masana geldi oturdu ve kalkıncaya kadar onu dinledim ve halime şükrettim. neyseki bu eziyeti yanlız çekmiyordum. masamın hemen dibinde bir köpek ve bir kedi kardeşde bana eşlik ediyordu.

sonra biraz yürüdüm, banklarda oturdum keyif yaptım.
sabah çok güzel bir havaya uyandım. hemen havlumu alıp denize koştum. yüzdüm yüzdüm.biraz güneşlendim. her nekadar çok güneşe çıkamasamda sabah güneşine şemsiyenin altında olsa serdim vucudumu.

sonra çıktım çok güzel bir kahvaltı yaptım ve güzel pansiyonumdan ayrıldım. aslında hemen dönmek istemiyordum. o yüzden buraya kadar gelmişken karaburunu görmemek olmaz dedim. karaburuna gittim. çok keyifli ama çok virajlı bir yoldu. karaburunu gezgim gördüm. afiyetlen dondurma yedim. sonra dönüşe geçtim. yavaş yavaş ve harika deniz manzaralarını seyrede seyrede balıklıovaya kadar geldim. evet balıklıovaya girer girmez o güzel pişmiş balık kokuları burnunuzu deliyor. ve garibin yerinde oturup afiyetle çupramı mideme indirdim. allahım o nasıl lezzetti. ohhh karnım tok altım kuru :P yoluma devam ettim ve izmire vardığımda artık akşam olmuştu. planladığım gibi olmuştu ve hava kararmadan ben izmire gelebilmiştim. arabayı teslim ettim, otogara gittim ve aydın otobüslerine atlayıp evime geldim.
ve mışıl mışıl uyudummmm.