9 Kasım 2008 Pazar

pasta pasta söyle bana....

işte pazar gününün karı- tabi burda sevgili a'nın üzerinde zarif bir inceltme işareti olmalı ama- efendim. izmirden gelen sevgili pasta hocamızın bugün bize öğrettiği nadide yaşpastalarımız. ben 2 adet pasta yaptım. bir tanasi karamelli yaşpasta,



başta bayaa eziyetli olacağını düşünmüştüm ama baktım kolay oluyo, heyyt kim tutar beni hemen peşinden espressolu yaşpasta geldi.



pastamız pantispanyasından, şantisine, içindeki krokanından ganajına ve hatta üzerindeki süse kadar sevi imalatıdır. ben bile kendime şaştım o ayrı tabi. yarın meyveli yaşpasta yapacağım. bakalım onlar nasıl çıkacak. bide yarın cheesecake yapmayı öğreneceğiz. hani ne oldum demiyeceksin sözü varya, bide büyük konuşma vardı. şimdi bunların ikisi de bana çok uyuyo. kim tahmin edebilirdiki sevi mutfak kuşu olacak. ama arkadaşlarım şunu iyi bilir eğer bu bir işse sevi en iyisini yapar! :))

4 yorum:

nixie dedi ki...

ayh sevi.. çizkeyk mi dedin.. bana da öğret lütfeeen..

sevi dedi ki...

canımıniçi, öğretirim tabi. ilk istanbula gelişimde yeni evini kekimizle şenlendiririz. :)

asuahua dedi ki...

valla süpersin ne diyim..en kısa zamanda tadabilirim umarım ama var baya yine de:(((

Mathy dedi ki...

karamelli benim olsun mu?