19 Aralık 2008 Cuma

fazlalık


östrojen var. talep eden arkadaşlara nakliye ücretini karşılamaları koşuluyla gönderebilirim.
hoş sevgili ece bu östrojenle çiçek gibi açılma yöntemleri öğretmeye çalışıyor bana ama. yok ben paylaşmak istiyorum, fazlalıklarımı dağıtmak, ihtiyacı olan insanlara faydalı olmak istiyorum.  
doktor koşuşturmalarının sonucunda bişeyimin olmadığı ortaya çıktı ve hep beraber çok sevindik. ama kistlerimin takibe ihtiyacı varmış, takip edeceğiz.
korku dolu, 2 hafta sona erdi. herşeyin başı sağlık boşa dememişler. ama bu 2 hafta boyunca gördüğüm kötü kötü rüyalar ve kurduğum acayip komplike hayaller bitti.   
şimdi tekrar yeni projelere ve işlere kafamızı verelim ve para kazanalım değil mi ama! herşeyin başı sağlık ama şunu da gördük ki paran yoksa sağlığın için hiçbir şey yapamıyorsun. önceden ne iyiymiş. burnum aksa doktor elinin altında oh ne alaymış, ne önemli bir nimetmiş meğer. şimdi cafede de bisürü dr müşterimiz var ama, ben sana ücretsiz makarna vereyim sende benim memelerime bak diyemiyorsun tabi :P 


1 yorum:

Adsız dedi ki...

where you come from!