12 Ocak 2009 Pazartesi

yanlış duruş



allahım kendime bakıyorum, yine bakıyorum sonra gülüyorum. nasıl bir anatomik bozukluğa doğru gidiyorum diye. sonra bakarken kalın olduğunu bildiğim kollarım ( yanlız onlar kastır ha. 16 kilo ağırlığında bir bebeği aylarca kucakta sallayarak uyutmanın kasları onlar)daha bi kalın geldi gözüme. sonra kambur duruşun varettiği teletubies göbeği :) yoksa bende göbek ne arasın. baktım kendime çok bi çirkin duruşum var. hemen tekrar omuzlar dikleşecek. alın açılacak. göbek içeriye çekilecek. yani sevi son zamanlardaki duruşunu değişterecek. :))

3 yorum:

nixie dedi ki...

ahhaha kısım yahu sen incecik hatunsun koyma böyle gerçeklikten uzak fotolar :)
insanları kendinden böyle soğutamazsın :p

sevi dedi ki...

:)) ilahi nixie.
yok zaten soğumuyorlar. burda yaşadıklarımı duysan, gülmekten.....

Mathy dedi ki...

fotoğrafı kim çekti? bence onu dövmeli. :P