19 Mart 2009 Perşembe

Göğe Bakma Durağı


  
İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalim 
Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından 
Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarindan 
Durmadan harcadigim su gözlerimi al kurtar 
Su aranip duran korkak ellerimi tut 
Bu evleri atla bu evleri de bunlari da 
Göge bakalim 

Falanca duraga simdi geliriz göge bakalim 
Inecek var deriz otobüs durur ineriz 
Bu karanlik böyle iyi afferin tanrıya 
Herkes uyusun iyi oluyor hoslaniyorum 
Hirsizlar polisler açlar toklar uyusun 
Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam 
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalim 
Nasil olsa sarhosuz nasil olsa öpüsürüz sokaklarda 
Beni birak göge bakalim 


Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göge bakalim 
Tuttukça güçleniyorum kalabalik oluyorum 
Bu senin eski zaman gözlerin yalniz gibi agaçlar gibi 
Sularim isinsin diye bakiyorum isiniyor 
Seni aldim bu sunturlu yere getirdim 
Sayisiz penceren vardi bir bir kapattim 
Bana dönesin diye bir bir kapattim 
Simdi otobüs gelir biner gideriz 
Dönmiyecegimiz bir yer begen baska türlüsü güç 
Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin 
Seni aldim bana ayirdim durma kendini hatirlat 
Durma kendini hatirlat 
Durma göge bakalim

.T.U.

Hiç yorum yok: