3 Haziran 2009 Çarşamba

taşı-nı-yorum!

ya eşyalara bu kadar anlam yüklemesek ne olur. kendimi taşımak bile bazen bu kadar zor gelirken, birde peşimden gelmek zorunda olan bir kamyon yükü eşya. nasıl gözümde büyüyor. hayır, yarın öbür gün tekrar almaya gücümün yeteceğini bilsem, 1 dk. düşünmem hepsini koyarım kapının önüne diyorum ama derken bile kendimi kandırıyorum. yapamam biliyorum. çünkü hepsi çok anlamlı. peh ne saçma. kopmak istemek ve kopamamak, eşyaya bile bunu yapıyorsam, benim işim hakikaten çok zor ve tabi bir şekilde hayatıma girmiş olanlarında. :)

3 yorum:

Mathy dedi ki...

nereye taşınıyorsun? kolay gelsin...işin pek zor...beline dikkat.
eşyalara yüklenen anlamlar yaşanmışlıkların göstergesi. bırak yaşandıkları zamana ait güzel anılar olarak kalsınlar, şimdi, şu anda o zamanlara ait zihinsel geviş getirme...
paran oldukça yenilerini alırsın yavaş yavaş, değişim şart...herşey eskiyor çünkü...
(bende ev değiştirdim, yaşadımda ondan biliyorum, dur ben bunlan ilgili bir yazı yazayım...)

sevi dedi ki...

samsu'a taşınıyorum mathy. valla yanlız başına artık ne bel kalacak ne başka biryer.bir şekilde toparlanacağım işte. evet haklısın herşey eskiyor!

Mathy dedi ki...

:/ kolay gelsin.