17 Temmuz 2009 Cuma

17/07/2009 _ 09:20

-ölecekmiş , ölmesin dedim...bir can kurtulsun dedim...bütün hayatımda ofsayt dediler.bir işe yaramaz , sümsük dediler.varsın gene desinler dedim...
hayatımda bi defacık bi kız sevdim...onu da kaybedeyim dedim...hayatımda bi kerecik bişey kazanacak oldum , onu da kaybedeyim dedim...tek bi can kurtulsun dedim...çocuğu kurtaracak kadarını aldım , üst tarafına el sürmedim...fena mı oldu?sizler hepiniz , hepiniz , hepiniz hakem olun abiler...
ya bu maç be..tıpkı bi maç...
ama böyle hayat sahasında oynanıyo.oyuncuları bizleriz; topumuz da namusumuz, vicdanımız , insanlığımız..ben , ben osman.. ofsayt osman ...
söyleyin be,allah rızası için söyleyin be gene mi atamadım golü hahh?bu da mı gol değil be?gol mü?bu da mı gol değil be?bu da mı gol değil?adaletine insanlığına kurban olayım hakim bey...bu da mı gol değil?-
hakim : goooooooooooooooooool gol gol gol gol gol goooooooool.

Hiç yorum yok: