21 Eylül 2009 Pazartesi

Sevi : bıla bıla bıla... herkes boş konuşmayı ne kadar seviyor ya...



Elif :))))boş konuşmak türk miletine has bir özellik galiba.....boşver bazen en iyi tepki tepkisizliktir en azından ben böyle düşünüyürum..cahilliğinde bir sınırı olmalı ama maalesef yokkkkkk....

Sevi çok kızıyorum ama elif, münasebetsiz insanlara. herkes haddini bilecek yahu.

Elif
bencede kızmakta haklısın böyle insanlara hadlerini bildirmek lazım aslında..çok komik ama tamda bu konuyla çok alakalı bir söz geldi aklıma'Öyle Horozlar Varki öttükleri için Güneşin doğduğunu sanırlar''..


Sevi
:) alemsin kıs ne diyeyim.


Elif
:))))


Serpil
kim kızdırmış benim arkadaşımı çekelim kulaklarını hemen


Sevi
kızdıran kızdırana arkadaşım. ama sanırım ben kimseye yeteri kadar kızamıyorum. bu da benim zayıf tarafım işte.


Serpi
bu yüzden de sevenin çok önemli olan da bu... sen böle naif böle anlayışlı olmasan herşey çok farklı olurdu herşey ama herşey


Sevi
:) şimartıyorsun beni. hımmm hoşuma gitti.
sanırım şimartılmaya ihtiyacım var benim.. :)))


Serpil
gerçek bu daha dur ben sana neler yapicem şu ramazan bi bitsin depresyona girdim ayol :))
ama biz kadınların huyu kurusun hepimiz çok severiz :D

1 yorum:

Blogger dedi ki...

There's SHOCKING news in the sports betting industry.

It has been said that any bettor must watch this,

Watch this now or stop betting on sports...

Sports Cash System - Robotic Sports Betting Software