12 Ekim 2009 Pazartesi

ev aramak zor iş. ev bulmak daha zor. ne kadar kötü evlere bir sürü paralar istiyorlar. anlayamıyorum. ben de ucuz ev bakmaktan vazgeçtim. güzel olsun benim olsun. parası neyse veririz. sinir oldum çünkü. bu hafta evimi bulacağım artık. içini de bir güzel döşeyeceğim. borçlar beklesin anasını satayım. benden kıymetli mi yahu. hem para dediğin nedir. bu gün var yarın yok. yada öyle de yok. böyle de yok. hem bunca zaman kastım da ne oldu. yine el de var sıfır. demek ki kasınca herhangi bir artı olmuyormuş. ben de bunda sonra konforumu düşüneceğim. evimi tutayım. gidip hemen güzel bir kanepe bakacağım kendime. en konforlusundan. bi de televizyon koltuğu. kaykılmalık. ben seviyorum tv seyretmeyi. onunla zaman geçirmeyi. niye tv seyrederken kıçımı rahat ettirmeyeyim demi. sonra kocaman bir yemek masası alacağım. dostlarımı ağırlamak için. onlara güzel yemekler yapıp güzel masalar kuracağım. söyle kıçı acıtmayan sandalyelerden alacağım. uzun rakı muhabbetleri yapacağız masa başında. ev küçük olsun diyordum kendi kendime. vazgeçtim. her zaman ki gibi büyük bir ev tutacağım. zira gelenim gidenim çok oluyor benim. güzel bir misafir yatak odası hazırlayacağım sonra. rahat rahat yatsınlar diye.
ufff sıkıldım artık hep bir şeylerden kısarak yaşamaktan. aman gerek yok.
demek yok artık. güzel bir muhitte güzel ve şık bir ev. yakışır bana. hem az bile.

9 yorum:

Mathy dedi ki...

iş buldun galiba..:)
hayırlı olsun...

serpil dedi ki...

oh ne güzel, canım çekti bak :) bir an önce hadi bakalım...

morticia dedi ki...

offf..ewet,bende aynısını yapıcam.

Mathy dedi ki...

mortutia, sende mi yeni işbuldun yoksa sevgilinden mi ayrıldın?

sevi dedi ki...

mathy, iş buldum evet ama ev bulmak daha zormuş. ama bulacam.
serpilim, söyledin mi kayınvalidene bakim. hadi ama!!! :))
mourtutia, gidiyorum bile demeden gittin. oralarda ev konusunda daha da zorlanırsın sen şimdi. bak sende mathy den yardım isteyebilirsin. :)))))

serpil dedi ki...

tatlım söledim sölemezmiyim 4 bi koldan sana ev arıyoz :))
pazar günü sanada söledim 1-2 ev varmış diye!! bakmadın dimi?

sevi dedi ki...

ayyyy... afedersin. ama pazar günü nasıl keyif yaptım anlatamam. denize karşı kahvaltı, denize karşı kahve, denize karşı kafa bir dünya... :)))

serpil dedi ki...

tahmin edebiliyorum :)) çok iyi yapmışsın denize karşı herbişey keyifli olar...

morticia dedi ki...

:D
hepsi oldu sanıyorum matty..
hala sanıyorum.
gerçek ne ayrımına waramıyorum..

ben daha gelicem oralara,öle sessiz sedasız bi gidş yok seviciimmm.