6 Nisan 2008 Pazar

apocalyptica ve iyo


evet bu cuma izmirde konserleri vardı ve ben kızımı alıp gidecektim. sonra sevgili gozzi aradı ve hafta sonu geliyorum dedi. dünyalar bizim oldu. cuma günü 1 saatlik geçikmeyle gozziyi hava alaınından aldık ve izmire doğru yola koyulduk. önce konserin olacağı barı bulup biletlerimizi almamız gerekiyordu. meğer izmirde iki tane orduevi varmış. nerden bilebilirdim. bayaa yürüdük. ama bulduk. biletlerimizi aldık. sonra karnımızı doyuralım dedik. tıkabasa yedik. söylemesi ayıp gozziyle ben 1.5 iskender yedik. gorsonun kurbanı olduk.
sonra yavaş yavaş konserin olacağı mekana doğru yürüdük. kapıda biraz kuyruk. sıra bize geldi vee girdik. kızmız çok heyecanlı. biraz önlere doğru yol aldık. ve beklediğimiz arkadaşlar sahnedeeee. bayaa sert müzik yaptılar. biralarda iş yoktu zaten bizimde içesimiz yoktu. hem gece geri dönecektik. içmemeiz gerekiyordu. ben gozziye istersen sen iç ben dönerim dedim. baktım 2 bira söylemiş. yanlız biralar afedersiniz imamın abdest suyuna on çeker durumdaydı. bizde içmedik.

kızımın kafası bir ara kopacak zannettim. allahtan kopmadı. yaw bu kadarda sallanır mı bir kafa. hiç durmadan neredeyse bir konser boyunca.ama çok eğlendi. herkez konseri seyretti ben kızımı seyrettim. :) o çok mutluydu. ben de o mutlu olduğu için mutluydum. sonra cep telefonum çaldım. aaaaaaa bi baktım bizimkız anılık. yüksek sesten dolayı çok anlaşamadık telde ama ben zorda olsa nerde olduğumuzu anlatabildim.
konser bitti. biz çıktık. baktık kapıda anılık ve arkadaşları. öpüşme koklaşma fasılları sonra alsancağın içine doğru hep beraber yürüdük. sokakta bi yerlerde oturduk. herkez bira içti, gozzi ve ben nescaife, kızımız kafasını çok sallamaktan sarhoş gibiydi, herkesleri gülmekten kırdı geçirdi. biraz sohbet, biraz muhabbet ve bizim yolumuz uzun kalkalım dedik kalktık.anılığı gördüğüme çok sevindim, ben onu çok sevdim.
evimize doğru yola çıktık, kızımız arabanın arkasında aynen uyuyakaldı. bizde gozziyle muhabbetlendik. daha çok beni konuştuk. sonra gozziyi iyi olduğuma ikna ettim. konu kapandı.

5 yorum:

twilightstrip dedi ki...

:) ne guzel bir gun olmus.. operim lan hepinizi!:x
hele kizimizi onar yuzer operim

an(ı)lık dedi ki...

:)al benden de o kadar süper oldu iyi oldu.ben seni iyi gördüm gercekten..

skoer dedi ki...

belki şehre apocalyptica gelir bir güzel orman olur.

harika.

asuahua dedi ki...

ooo süper anne-kız izmir sokaklarında :))
iyo yoooo kopardı yine kafaları :)))

Mathy dedi ki...

1.5 iskerdere ohaaa diyorum ben...
hadi gozzi yer ayrıı.ya sen? ilaç etkisi geçmiş sanırım.. hihi...bahar geliyor her yereeee, yaşasın!!!!
fotoğraftaki güzelliğin bende bi fotoları var ki sorma gitsin, hastasıyım...m.manson halt yisin yanında..:))