13 Nisan 2008 Pazar

ayşe hatun ÖN-ü-AL-acak!!




albümü dinlediğimi söyleyemem, amma şarkı güzel, kadın hakikaten güzel fotoğraf vermiş, karizma o biçim. klibi absürt yapmak adına biraz bişeylerden yoksun bırakmışlar sanki. ayşe hatun kendisiyle süper barişık bir kadın ve ne istediğini biliyor. bu hem yaptığı müziğe, hemde görüntüye yansıyor.sakin ama kıpırdatabilecek bir albüm olduğunu düşünüyorum. tezelden edinip dinleyeceğim. niye bilmiyorum ama albümünün tamamını dinlemek istiyorum.
haydi bakalım.

2 yorum:

twilightstrip dedi ki...

lan ulan ne guzel sarki. kalbi agridiydi ilk dinledigimde.. cok sevindim, kizimizin zevk sahibi cikisina..
canim bu arada pek bir kucaklayasim geldi seni uzun uzun, operim bi de.

sevi dedi ki...

canımsın benim. bende seni pek bi özledim. inşallah tez zamanda görüşürüzde uzun uzun kucaklaşırız.
:))