7 Eylül 2008 Pazar

20'lik diş-i- .....

evet otuzlu yaşlarda 20 lere ait pek bişey hatırlamak istemiyor insan. hani daha hızlı yürürdüm, koşardım, daha seksiydim, falan gibi şeyler. ama sen her ne kadar hatırlamak istemesende hayat bi şekilde sana hatırlatıyor işte. yok bu çok dramatik bir cümle oldu. olmadı. neyse ne 20 lik dişimin bi kısmı çıktı diğer kalan kısmı ise çıkabilmek için çaba gösteriyor; lakin faydasız. sol yanağım davul gibi şişti. çenem ağrıyor ve yemek yiyemiyorum. olmaz ki ya tamda böyle güzel güzel pastalar, böğrekler, kekler, yemekler yaparken ve afiyetlen yerken dişimin yaptığı hiç hoş değil. ne güzel keyifle aldığım kilolarıda hiç istemesemde :P vermek zorunda kalacağım.
yıllar önce alltaki iki 20 lik dişi ameliyatla aldırmak zorunda kalmıştım. o çok daha eziyetliydi. çünküüü bir hafta arayla merhaba demişlerdi. sağ altta 3 dikiş, sol altta 5 dikişli bir ameliyat olmuştu bu. şimdi sol üste ne kadar dikiş atacaklar allah bilir. pazartesi doktora gidicem. bakalım ne diyecek. ameliyat tarihini ne zamana verecek. ay benimkiside kedi bilmem neyini görmüş yaram var demiş ya o hesap oldu ama biraz. ne yapayım. çok ağrıyoooo ve konuşamıyorum. offff yemek yiyemiyorum.

6 yorum:

bencilkirpi dedi ki...

diş ağrısı kötüdür ya çok geçmiş olsun:(

Mathy dedi ki...

geçmiş olsun.

sevi dedi ki...

hakketten çok kötü. :(
teşekkür ederim.

Orcrist dedi ki...

istersen tanıdığım bir dişçi var:P

an(ı)lık dedi ki...

şahsen ben kendisine bu bayram görünücem:))) geçmiş olsun sevi anne..

sevi dedi ki...

ilk işim o tanıdığın dişciyi aramak oldu zati orcristcimmm. :) hehe çok komikti beni telefonla muayene etti. :P
inşallah bayramda bende sizlere ve çok sevgili dişcimize görünürüm. saol canım kızım benim.:)