12 Ekim 2008 Pazar

ohhh pazar!

çok uzun zamandır diğer günlerimin pazardan pek bi farkı yoktu. taki geçirdiğim bu son 2 haftaya kadar. 2 haftadır yine sabahları saat 8 de uyandım duş aldım ve işime gittim. henüz işlemeyen işime. ama olsun yavaş yavaş tekrar o terbiyeyi vermem gerek kendime. hem ustalarla uğraşmak, temizlik yapmak da gayet stres atıcı oluyor. inşallah 2 haftaya kadarda cafem iş yapmaya başlayacak. bugün pazar belkide çok kısa bir süre sonra artık pazarlarımda normal bir iş günüm olacak ve bunlar son pazarlarım olabilir. ohhhh özleyecekmiyim. pazarları!
piyanoyu koyduk 2 gün önce çok şık oldu. bi müzisyenlede anlaştım gibi bakalım. günde 2 saat gelip çalacak. süper olacak. o öyle karşımda durdurça şevke gelip çalmak istiyorum. ama şu an buna ayıracak bütçem yok, hele bi çok para kazanayım. şu sıkıntıları atlatayım. ben flüt derslerine iyo da piyano derslerine başlayacak.
sevgili cafemin dekorasyon işleri bitince koyacam buraya bikaç fotosunu övünç kaynagım olarak. hehehe. bu hafta kahveciler gelecek hem makinayı anlatacaklar hemde barista eğitimi verecekler. evvveet sevgili arkadaşlar artık yeni mesleğim baristalık. çok güzel kahveler ve espressolar yapacağım. beklerim.
şimdi kuşadasına gitmeye karar verdim. evet şimdi karar verdim. evde yapılacak bir sürü iş var ama olsun. onları yapmayacağım. kalkıp kuşadasına gideceğim. denize bakıp seni ve eski pazarlarımı özleyeceğim. sonra kocaman gülümseyeceğim.
hiç yaşamamışda olabilirdim diye.

6 yorum:

an(ı)lık dedi ki...

çok bir merak ettim ..Sabırsızlıkla görmeyi bekliyorum..

Mathy dedi ki...

hayırlı olsun şekercim, herşey gönlünce olsun!inşallah çok çok para kazanırsın, istediklerini yapmak için.
ben coffee latte isterim ona göre, aklında bulunsun. karamelli başka bişilerde olar.:)

sevi dedi ki...

canımcım,gel gör derim!
mathy, ooo ne lattesi çok güzel şuruplarla acayip kahveler öğrendim. onlardan birini denemek istemezmisin. :)

Adsız dedi ki...

ya ama çok kıskandım ya! ne güzel bi işin olmuş. çikolata da var mı pekü? bi de adresini de isteriz bigün çıkageliriz toplaşıp ha? :)

sevi dedi ki...

çikolata olmaz mı. ayrı bi bölüm yapıyoruz onun için.:) "gusto" satıcaz inşallah.
ya ne kadar sevinirim pass. hep gelin toplaşıp gelin. :))

Mathy dedi ki...

fonda nil'den bi şarkı; "bütün kızlar toplandık toplandık! "

ben illada karamelli kave isterim...:)