28 Şubat 2008 Perşembe

paklar siler inşallah maşallah


başlayalı 10 gün oldu. bu zamana kadar ilaç içme konusunda beceriksizliğin alasını sergilemş olan ben. artık ataklar dayanılmaz hal alınca mecburen istikrarı sağladım. doktorların ısrarla başlamam gerektiğini söylediği ve ben bunca zaman seninde desteklerinle hayır ihtiyacım yok dediğim antideprasanı artık alıyorum.
garip bir boşluk hissi veriyor bana. bu rahatlıkmı yoksa rahatsızlıkmı daha çözemedim. hani beni tanıdığın ilk zamanlardaki gibi kuğu gibiyim. sakinliği bunca zaman ilke edinmiş olan ben. daha bi sakin oldum. kilo vermeye devam ediyorum ama bu ilaçtan mı daha kestiremedim. altı ay bırakmadan kullanmam gerekiyormuş. hadi hayırlısı diyorum.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kilo verme k�sm� g�zelmi�

an(ı)lık dedi ki...

iyi oalcak herşey çok iyi:)he valla çıtır gibi maşallah;))

pass dedi ki...

o ilaçlar kilo verdirir..bilirim.

Adsız dedi ki...

Attention!

Mathy dedi ki...

ilacı boşver, içki iç...:)

sevi dedi ki...

sevgili bencil, evet güzel ama ben 50 nin altına düşmeye başladım. anlıcan ne popo kaldı, ne göğüs. :)
canımıniçi anılık, elbette herşey iyi olacak. olmamış caresi var mı?
sevgili pass, verdiriyo ama mide bulantısıyla, doktorlar geçeçek diyor ama tam bir eziyet.
sevgili mathy, yanlız içilmiyo be kuzum. gelin hep beraber içelim. :)

asuahua dedi ki...

hakkaten yalnız hiç içilmio,yalnız hiç çekilmiyo..