9 Şubat 2008 Cumartesi

sabahın tam 4ündeyim dertlerin en gücündeyim


eve yeni girdim. kendimce eğlenebilecek kadar eğlendim evet. yanımdaki insanların huysuzluklarından ve bencilliklerinden kemdimi kurtarabildiğim kadar eğlendim.
önce güzel bir rum meyhanesi yaptık, daha öncede gitmiştik oraya ama fasıl yoktu. bir derece süpriz oldu en güzelinden,abi udunu çaldıkça, amca o kibar sesiyle türk müziklerini söyledikçe ben bir aşka geldim ben bir meşke geldim sorma, rakılar 1,2,3,4 oh içtikçe içesim geldi. çok mütavazi sahneleri 2 tabure ve notolarını koyacakları küçük bir sehpadan oluşuyordu. ilerleyen saatlerde sevgi dolu bakışlarımla aranızda bana da yer var mı dedim ve sanırım onlar karşı koyamadılar. o sorhoş ve aklı kimbilir dünyanın hangi ülkesinde olan ben, bildiğim bilmediğim tüm şarkılara iki eli birbirine kavuşmuş dizlerinin üstünde yılların trt sanatcısı edasıyla bir söyledim bir soyledim ki sormayın. hele o "istanbul sokakları" şarkısında kahreden ve küfreden edamla tüm marifetlerini göstermek istermişçesine kendini parçalayan halım. görülmeye değerdi. görmediğiniz için memnunum.
güzel bir fasıl ve bir biri ardına yuvarlanan rakıların ardından sevgili rum meyhanesinden ayrılmamız, denizin o güzelim ruzgarının yüzüme vurması, " ben şehrimi özledim, bırakın beni gidicem" naralarımın peşinden bions'a giriş. orda alabildiğine dans etme. çok sevgili asuahuyu ve kadim dost dabunskyi_yanlış yazdıysam afola_ anma geçitleri. dansla beraber götürebilecek kadar çok bira götürme. dans etme dans etme, ne kadar atılmaya ihtiyaç duyulan enerji varsa hepsini atma çabaları, barda çalan frekans adlı gruba eşlik etme çabaları, özellikle ajda şarkılarında bağıra bağıra bir haal olma. " uykusuz her geceeeee, yorgun ölesiyeeeee" diye bağıra çağıra söylemeye çalışma yada sesini kimseye duyuramama.
sonra yola çıkış sanki sana varılacak bir yolu hayal etme, sarhos kafayla araba nasıl kullanılıyor diye merak ederek, bir müddet sana doğru otobanda ortalama 140_150 basarak bir sağa bir sola yalpalayarak gitme. sonra huysuz birierinin olaya müdahale etmesiyle tekrar yolcu koltuğuna geçme ve sana geliyorum aşkım şarkısının_ öyle bir şarkı varmı yoksa ben mi uydurdum bilmiyorum_ bitmesi,
bütün bunlar oldu ve bitti. ve ben şimdi çok sevgili kızımın çok sevgili odasında bilgisayarını kullanarak bunları yazmaya çalışıyorum, yada yazamıyorum.

4 yorum:

Mathy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ööle güzel anmışken yanlış yazsan kaç yazar:))

asuahua dedi ki...

ah ah demek istiyorum ben yine..gelemedim yanına gidemedik bios'a çıkamadık barlara :))

sevi dedi ki...

ikinizde canımsınız.