20 Haziran 2008 Cuma

çokk sıcakk


nefes alamıyoruz valla ya. acayip bi sıcak var ve bi anda bastırdı. ama benim için en güzel tarafı çalışmıyor olmak. geçen yaz bu sıcakları nasıl çalışarak geçirmişim hayret bana. ohhh yan gel osman yapıyorum valla.
akşamları birazcık serinlik oluyor allahtan, bu saatlerde lambası yanmayan karanlık balkonuma çıkıp dışı sıvalı kocaman acayip çirkin bi binayı seyrediyorum. zaten trende geçmiyor artık. bakım yapıyorlarmış. 1 sene falan tren geçmeyecekmiş. bir sürü sokak köpeği onlar bayaa ses yapıyorlar. öylee boş sokaklarda grup halinde geziyorlar bazen kavgaşıyorlar, bende onlara bakıyorum. onlar yüzden akşamları büfeye bile arabayla gidiyorum zati.
bu arada evde oturmak acayip yaradı bana, iyi kilo aldım. hayır yediğimden içtiğimden değil. paso yatıyorum ondan herhal... göbek aldı başını ohhhhh.
yarın kızımla sınav öncesi günü takılması yapalım diyoruz. belki kuşadasına gideriz beraber. ama denize girmeyiz. şöyle esen biyerler bulup yataşşa yaparız. deniz kenarı püfür püfür. yada onu belki çeşmeye yada urlaya götürürüm. bak buda iyi fikir. ben bu akşam erken yatmazsam yarın bu planların hiçbiride olmayabilir tabi. o zaman da iyo beni yerrrr.
o zaman yatayım ben.

11 yorum:

nixie dedi ki...

bugün burası da çok sıcaktı.. ben de eridim bittim valla..
sen neden izinlisin bakim..
iyonun sınavları bitince yolculuk nereye?
çok soru oldu sanırım :))

sevi dedi ki...

ben bıraktım işi, çalışmıyorum artık. ohh mis yatıyom aşşa.
iyonun sınavları bitince gidicez biyerlere artık, bakalım nereye eserse. güzel bi tatil hakkımız sanırım. valla bu yaz yılların hıncını çıkartıcam. gerisi ne olur bilmiyorum :))

Mathy dedi ki...

göbek yapma! yaz geldi bak, daha bikini giycez, şort giycez, ortalıklarda salıncaz.

işsizlik dinlenmek için bi süre güzelde, fazlası bayıyor ben sana söyliyeyim.alışma sakın.

kiloya dikkat!

sevi dedi ki...

demi ama ya. geçen sene aldığım bikinileri denedim di geçenlerde
-evdeyim ya can sıkıntısından herşeyi deniyorum:)- göbek fırlamış gıtmış.
pazartesi itiberiyle spora başlıyorum. göbek hiç sevmem. popo olsa bi derece diyeceğimde. vereceğiz ve salına salına bikinilerle tatil yapacağız. :)))

bencilkirpi dedi ki...

kız kıza takılın tadını çıkarın

bencilkirpi dedi ki...

spora başladın mı?

sevi dedi ki...

başlayamadım bencil ya. iyo fena hastalandı. cumartesi gecesinden bu yana çok kötü durumda. her gün evde serum yiyor. sanırım biraz stressten bide yaz hastalığı diyorlar ya hani, ishal, kusma, ateş günlerdir perişanız anlayacağın. ama bugün biraz daha iyi. iyo iyileşsin beraber yapacağız sporu. bi de çok gerek kalmadı zati. iyo yemek yiyemeyince ve uyuyamayınca aynı durum benim içinde geçerli oldu ve analı kızlı bayaa kilo verdik yani :)

Mathy dedi ki...

geçmiş olsun!dikkat edin kendinize.

yaz günü spora başlanmaz, yarım kalır ben söliim.paranıza yazık.
denize de yakınsınız, yüzmeye felan gidin bence.
ya da tenis öğrenin, süper olar.

sevi dedi ki...

saolasın mathy, geçti valla.
öylee spor salonlarına verecek param yok zati bu aralar, dikkatli harcamak lazım zira işsizim bu aralar biliyorsun. bizim spor; yürüyüş, koşu falan zati ancak gece 10 dan sonra oda yoksa sıcaktan eve dönemeyiz. bide burda koşu yollarında parklar var böyle aletler falan koymuşlar yaşlı teyzeler spor yapıyor onlarda :)gece koşcazya onlara takılırız 10*15 dk. amaç sarkmaları engellemek değilmi ama. :PP

bencilkirpi dedi ki...

geçmiş olsun canım

sevi dedi ki...

saol bencil. geçti gitti.