11 Haziran 2008 Çarşamba

seviyeyi alt-üst etme sınavı



offf kızıcım offf. inan senin kadar bende manasız buluyorum bu sınavı ama yapacak çok bişey yok malasef. seni bütün bu anlamsızlıklardan koruyabilmek uzak tutmak çok isterdim inan bana.
her anne gibi bende şimdi çocukları at yarışı gibi koşturuyorlar falan filan diye ahkam kesebilirim, ama yapmayacağım. bu durumun içindeysek en az zararla atlatabilme telaşındayım. telaşım kendime değil inan bana. ergenliğe girme bununla başedebilme heyecanında ve telaşındayken, küçücük ama bir o kadar bilmiş beynine kendini nasıl koruman gerektiğini öğretebilme ve gösterebilme çabama birde bu saçma SBS sisteminin mantığını kabul ettirme çabam eklendi, bende şaşkınım inan bana.

3 yorum:

Mathy dedi ki...

sisteme ayak uyduruyoruz her ne kadar istemesekte, ister eğitimci olalım, ister ebeveyn.:(

araştırdım ettim-çocuğumu kendi isteği doğrultusunda tabi- bi kursa göndermeden, sınav, kurs vs.ye sokmadan yurtdışında okutacağım. kararlıyım.

sevi dedi ki...

yani ne diyeyim. şu cumartesiyi bi atlatabilseydik. hayırlısıynan.. :(

Mathy dedi ki...

iyi ya da kötü hepsi "geçecek!"